Contact-Us-1

 

glossy-3d-blue-phone-icon(+357) 23 102556

 
Communication-email-blue-icon info@iwp.com.cy

Γνωρίστε μας

 


Η iWP & Brand-Building δραστηριοποιείται στο χώρο του interactive marketing και της επικοινωνίας.

 

Γνωρίζουμε σε βάθος όλα τα διαθέσιμα digital μέσα και τις μεθόδους interactive marketing, μπορώντας έτσι να επιλέξουμε κάθε φορά την καταλληλότερη λύση, για να έχει η online παρουσία σας τη μέγιστη απόδοση.

 

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν όλα όσα χρειάζεται μια επιτυχημένη online παρουσία. Από κατασκευή ιστοσελίδων, eshop και web portals, διαχείριση σελίδων Facebook, διαφήμιση στο Google adwords στο Facebook μέχρι ενέργειες mobile marketing.

 

Αντιμετωπίζουμε κάθε νέο έργο μας σαν μια ευκαιρία για να γίνουμε καλύτεροι. Γι' αυτό σκεφτόμαστε και υλοποιούμε πρωτότυπες ιδέες και νέες τεχνικές, ώστε να διαφοροποιούνται και να αναδεικνύονται τα μηνύματα των πελατών μας.

 

Μάθετε περισσότερα για εμάς ...

www.iwp.com.cy
Ιστοσελίδες
Web SMS
Facebook
Προσφορές
Χαρτοφυλάκιο
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Ιστοσελίδες κινητών

mobile-websiteH iWP Brand-Building, στα πλαίσια ανάπτυξης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις κυπριακές επιχειρήσεις, πλέον παρέχει την δυνατότητα κατασκευής και φιλοξενίας mobile ιστοσελίδων, δίνοντας την δυνατότητα σε επιχειρήσεις να προβάλλονται σε κινητό τηλέφωνο τύπου Smartphone, Αυτή η δυνατότητα προσδίδει στην επιχείρηση μια μεγαλύτερη ευελιξία και προβολή, διευκολύνοντας τους πελάτες της κάθε επιχείρησης να έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα της επιχείρησης από το κινητό τους, οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε τοποθεσία βρίσκονται.

 Η διαδικασία πραγματοποιείται μέσω του mobile Web, το οποίο είναι επέκταση του παγκοσμίου ιστού διαδικτύου, μέσω ενός κινητού τηλεφώνου, τύπου Smartphone ή μέσω ενός Tablet computer που είτε έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. είτε σύνδεσης μέσω κάποιου wireless network. Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2013, τα κινητά τηλέφωνα με πρόσβαση στο διαδίκτυο θα ξεπεράσουν σε αριθμό τους υπολογιστές που είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Συνεπώς, όλο και περισσότεροι άνθρωποί θα χρησιμοποιούν το κινητό τους για να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

mobile sitesΜε αυτήν την πληροφορία, η iWP Brand-Building έχει προβεί σε συνεργασίες για την ανάπτυξη και υλοποίηση της παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας, θέλοντας να ενδυναμώσει την θέση των κυπριακών επιχειρήσεων, όσον αφορά την προβολή τους αλλά και την ευελιξία τους, σε μια περίοδο τεχνολογικής αιχμής.

Μέσω μιας mobile ιστοσελίδας, η οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να παρέχει στους πελάτες της, άμεσα, πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες, να παρουσιάζει δείγματα δουλειάς της ή προϊόντων, να παρέχει άμεση ενημέρωση όσον αφορά αλλαγές ή τυχόν εξελίξεις, ακόμη και να δίνει στον κάθε πελάτη την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας.

Η επιχείρηση, παράλληλα, μπορεί να έχει ένα πολύ δυνατό όπλο στα χέρια της, στον τομέα του marketing και της στατιστικής ανάλυσης. Μια mobile ιστοσελίδα, δίνει την δυνατότητα στο τμήμα marketing της επιχείρησης, να παρακολουθεί το σύνολο των επισκεπτών που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα της επιχείρησης και να λαμβάνει στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις επισκέψεις που έχει κάνει κάθε μεμονωμένος πελάτης. Όπως είναι κατανοητό, αυτή η λειτουργία αποτελεί μια άριστη πηγή πληροφοριών, την σημερινή εποχή, ενδυναμώνοντας της παρουσία της επιχείρησης αλλά και επιταχύνοντας τις διαδικασίες λειτουργίας αλλά και προγραμματισμού της επιχείρησης.

Η mobile ιστοσελίδα μπορεί να διαμορφωθεί όπως μια κανονική ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, διατηρώντας τα ίδια χαρακτηριστικά γνωρίσματα και λειτουργίες. Κάποιος θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει ως μια μικρογραφία της ιστοσελίδας, αλλά παρέχοντας τις ίδιες λειτουργίες όπως μια κανονική ιστοσελίδα. Η διαφοροποίησης είναι ότι η εξής: αντί κάποιος πελάτης να ανοίξει την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, στο κινητό του τηλέφωνο, η οποία δεν θα είναι τόσο ευδιάκριτη, λόγω του περιορισμού προβολής που υπάρχει στην οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου τύπου smartphone, ο πελάτης ανοίγει την mobile ιστοσελίδα που είναι προσαρμοσμένη ειδικά για κινητά τηλέφωνα.

Το κόστος μια mobile ιστοσελίδας ποικίλει, ανάλογα με τις λειτουργίες που επιθυμεί κάποιος. Μια βασική έκδοση αποτελείται από την κύρια σελίδα και 4 επιπλέον σελίδες. Πέραν της βασικής έκδοσης, υπάρχουν επιπλέον λειτουργίες που πιθανόν μια επιχείρηση να επιθυμεί να συμπεριλάβει. Παρακάτω ακολουθεί λίστα των επιπλέον λειτουργιών που μπορεί να περιλαμβάνει μια mobile ιστοσελίδα.

 

Επιπλέον Λειτουργίες mobile ιστοσελίδας

1. Βοηθητική μπάρα για άμεση πρόσβαση στα social media που παρευρίσκεται η επιχείρηση
Με την χρήση αυτής της μπάρας, μπορείτε να δρομολογήσετε τους πελάτες σας στους αντίστοιχους λογαριασμούς που διατηρείτε στα διάφορα social media websites που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, διευκολύνετε τον πελάτη σας, παρέχοντας του όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, άμεσα.
2. Στιγμιαίοι χάρτες με την διεύθυνση της επιχείρησης σας, άμεσα προσβάσιμους προς τους πελάτες σας
Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους πελάτες σας, με ένα μόνο click να εντοπίσουν την διεύθυνση της εταιρίας σας, προσαρμοσμένη πάνω σε χάρτη. Η ευκολία που παρέχετε στους πελάτες σας είναι μεγάλη, διότι ο κάθε πελάτης μπορεί να μεταβεί ευκολότερα στην έδρα σας.
3. Ενσωμάτωση module αναζήτησης στην mobile ιστοσελίδα σας
Με αυτή την λειτουργία μπορείτε να προσθέσετε μια φόρμα αναζήτησης στην mobile ιστοσελίδα σας, για να μπορούν οι πελάτες σας να αναζητήσουν οποιαδήποτε πληροφορία χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κάποια άλλη σελίδα. Η αναζήτηση γίνεται μέσω της μηχανής αναζήτησης του Google.
4. Υποστήριξη Audio & Video στην mobile ιστοσελίδα σας
Με αυτή την λειτουργία, η επιχείρηση μπορεί να κάνει χρήση Audio & Video μέσα στην ιστοσελίδα της, χωρίς να παραπέμπει τους πελάτες της να μεταβούν σε κάποια άλλη ιστοσελίδα για να έχουν πρόσβαση σε κάποιο εταιρικό ηχητικό μήνυμα ή video. Όλο το υλικό αναρτάται στην mobile ιστοσελίδα σας.
5. Φόρμες επικοινωνίας & επιλογή click to call
Με τις φόρμες επικοινωνίας, οι πελάτες σας, θα μπορούν να έρχονται άμεσα σε επαφή με την επιχείρηση σας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα υπάρχει διαθέσιμη στην mobile ιστοσελίδα σας. Παράλληλα, με την επιλογή click to call, ο πελάτης σας θα έχει την δυνατότητα να τηλεφωνήσει αυτόματα στην επιχείρηση σας, με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνει αριθμούς κλήσης.
6. Άλμπουμ φωτογραφιών και λειτουργία Gallery
Με αυτές τις λειτουργίες, οι πελάτες σας μπορούν είτε να έχουν πρόσβαση σε μικρογραφίες φωτογραφιών σε μια μορφή gallery (περίπου 3 με 4 φωτογραφίες ανά σελίδα), είτε θα μπορούν να περιηγηθούν στις φωτογραφίες μιας επιχείρησης (προϊόντα, εξαρτήματα κλπ) μέσω της λειτουργίας του Άλμπουμ, με κυκλική περιστροφή των φωτογραφιών, όπως ένα carrousel.
7. Λειτουργία αναβάθμισης σε mobile e-shop -ηλεκτρ. εμπόριο
H παραπάνω λειτουργία αφορά την αναβάθμιση της mobile ιστοσελίδας μιας επιχείρησης σε ένα mobile e-shop, μέσω της ενσωμάτωσης των Google checkout & Google wallet. Αν πάλι η επιχείρηση επιθυμεί κάποια custom-made λύση, η εταιρία μας μπορεί να σας παρέχει οποιαδήποτε υποστήριξη.
8. Λειτουργία Προώθησης
Αν η επιχείρηση σας επιθυμεί να τονίσει ή να δώσει έμφαση σε κάποια συγκεκριμένη σελίδα ή προσφορά, τότε η λειτουργία προώθησης είναι το κατάλληλό εργαλείο. Η συγκεκριμένη σελίδα τονίζεται έντονα έτσι ώστε να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη mobile ιστοσελίδα. O συνδυασμός της παραπάνω λειτουργίας με την υπηρεσία μαζικών αποστολών sms αποτελεί ένα πολύ δυνατό όπλο στα χέρια των marketers.
Στην ουσία, η εταιρία μας αναλαμβάνει την μαζική αποστολή μηνυμάτων sms στους πελάτες σας με κάποιο short link, που παραπέμπει στην mobile ιστοσελίδα της επιχείρηση, στην σελίδα που η επιχείρηση επιθυμεί, που αφορά την ενημέρωση ή την προσφορά που παρέχεται. Ο πελάτης, κάτοχος τηλεφώνου smartphone, θα μπορεί να περιηγηθεί στην mobile ιστοσελίδα της επιχείρησης και να παραλάβει την προσφορά, το εκπτωτικό κουπόνι ή οποιαδήποτε άλλη ενημέρωση επιθυμεί να προβάλει η εταιρία.
9. Λειτουργία λήψης στατιστικών στοιχείων των επισκέψεων που είχε η mobile ιστοσελίδα σας
Η mobile ιστοσελίδα μιας επιχείρησης μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα άριστο εργαλείο λήψης feedback, σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες μιας επιχείρησης. Με την συγκεκριμένη λειτουργία, ο marketer της εκάστοτε επιχείρησης, μπορεί να έχει στα χέρια του πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις επισκέψεις που έχει δεχτεί η mobile ιστοσελίδα της επιχείρησης, πόσοι είναι οι χρήστες που επισκέφτηκαν μόνο μια φορά την σελίδα, πόσοι την επιστέφτηκαν περισσότερες φορές. Με αυτόν τον τρόπο, μια καμπάνια marketing μπορεί να αποφέρει πολύ πληρέστερες πληροφορίες, προς την επιχείρηση, επιτρέποντας της επιχείρηση να κινηθεί πολύ πιο αποτελεσματικά αλλά και άμεσα, επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα.