Στατιστικά Στοιχεία Ιστοσελίδας

Δυο άνθρωποι μελετούν τα γραφήματα κα τις στατιστικές μελέτες συζητώντας.

Το πακέτο Στατιστικά Στοιχεία Ιστοσελίδας περιλαμβάνει τις διαδικασίες και τις τεχνολογίες που μας επιτρέπουν να αξιολογήσουμε την επιτυχία των ενεργειών μάρκετινγκ, τη μέτρηση της απόδοσης (π.χ. blogging, έναντι κοινωνικών μέσων ή μέσω άλλων καναλιών επικοινωνίας) χρησιμοποιώντας σημαντικούς επιχειρηματικούς δείκτες, όπως την επιστροφή επένδυσης. (ROI), την απόδοση μάρκετινγκ και τη συνολική αποτελεσματικότητα μάρκετινγκ.

Με άλλα λόγια, σας δείχνουν την πραγματική απόδοση των προγραμμάτων μάρκετινγκ που εφαρμόζετε καθώς και των ενεργειών SEO.

Τα αναλυτικά στοιχεία μας περιλαμβάνουν δεδομένα από όλα τα κανάλια μάρκετινγκ και τα ενσωματώνουν, έτσι ώστε να έχουμε μια ενοποιημένη εικόνα της απόδοσης της επιχείρησής σας.

Από ένα μόνο γράφημα, μπορείτε να εξαγάγετε τα αποτελέσματα των αναλύσεων που θα σας προσφέρουν ανεκτίμητη βοήθεια στην προώθηση της δράσης μάρκετινγκ.

Γιατί είναι σημαντικά;

Με τα χρόνια, καθώς οι επιχειρήσεις επεκτάθηκαν σε νέες κατηγορίες μάρκετινγκ (ψηφιακές, διαδικτυακές, κ.λπ.), υιοθετήθηκαν νέες τεχνολογίες για την υποστήριξή τους.

Τα δεδομένα μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι αρκετά. Τα δεδομένα και οι πληροφορίες μόνο από το Web Analytics δεν επαρκούν. Και όλα τα εργαλεία που εμφανίζουν μόνο ένα στιγμιότυπο ενός καναλιού επικοινωνίας μπορούν να περιγραφούν ως ανεπαρκή.

Με την προηγμένη στατιστική επιχειρήσεων, από την άλλη πλευρά, λαμβάνετε υπόψη τις προσπάθειες μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια για μια χρονική περίοδο – κάτι που είναι απαραίτητο για τη σωστή λήψη αποφάσεων και την αποτελεσματική και αποτελεσματική εφαρμογή του προγράμματος σας.

Τι περιλαμβάνουν τα στατιστικά στοιχεία ιστοσελίδας;

  • Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη σελίδα (Εσωτερικές σελίδες – Κορυφαίες αναρτήσεις και σελίδες, κορυφαίες χώρες και παραπομπές)
  • Ιστορικό πληροφοριών (Ιστορικό εύρους ημερομηνιών – Ιστορικό με περιόδους σύνδεσης και στατιστικά στοιχεία)
  • Αναφορές σε πραγματικό χρόνο
  • Παρακολούθηση αφοσίωσης (Νέοι παλιοί επισκέπτες, επισκέπτες ανά συσκευή)
  • Καθολική παρακολούθηση (παρακολουθήστε την εισερχόμενη και εξερχόμενη κίνηση του ιστότοπου)
  • Συμβουλές και βελτιστοποιήσεις σχετικά με την απόδοση
  • Search Console (Δείτε τις λέξεις-κλειδιά που είχαν το μεγαλύτερο αντίκτυπο και οπτικοποιήστε το περιεχόμενό σας)
  • Seo Tracking Score (βαθμολογία κατάταξης SEO)
  • Κατόπιν αιτήματος αναφοράς (> μήνας)
  • Προτάσεις για βελτίωση