Η υποστήριξη παρέχεται σε δύο επίπεδα, Support & Priority Line.
Η φιλοσοφία της εταιρείας μας είναι να παρέχει ουσιαστική υποστήριξη στους πελάτες της ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες φιλοξενίας. Η αποτελεσματική υποστήριξη πελατών είναι η κορυφαία μας προτεραιότητα και προσπαθούμε να την προσαρμόζουμε περιοδικά στις ανάγκες της πελατειακής μας βάσης.
Η ποιότητα της τεχνικής υποστήριξης είναι ακριβώς η ίδια και στα δύο επίπεδα υποστήριξης. Η βασική διαφορά έγκειται αποκλειστικά στη χρόνο εξυπηρέτησης όπου το Priority Line έχει το προβάδισμα.
Τα αιτήματα που θεωρούνται κρίσιμα για την εταιρεία και σχετίζονται με την αξιοπιστία της υπηρεσίας εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα, ανεξάρτητα από τη λίστα στην οποία έχουν εκχωρηθεί. Όλα τα μηνύματα αξιολογούνται κατά την παραλαβή από το προσωπικό της εταιρείας, επομένως τα κρίσιμα μηνύματα έχουν προτεραιότητα και προβάλλονται το συντομότερο δυνατό.